Sobotní souboj FC Vysočina vs. Baník Sokolov nabídne nejen důležitý fotbalový duel! Znovu se stal součástí tradičního projektu FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY s názvem Víkend otců! Vezměte své blízké na ligový fotbal, využijte výrazně zvýhodněného vstupné do rodinného sektoru a udělejte si prima odpoledne nejen se svými dětmi!

„Moc bychom si přáli, aby si malí i velcí fanoušci ze sobotního zápasu odnesli nejen příjemnou vzpomínku na vydařené a emocemi nabité fotbalové utkání, ale též dárečky, balónky či ozdobu tváří v klubových barvách. Těší nás, že si na stadión nacházejí cestu všechny věkové vrstvy příznivců a uvědomujeme si, že láska k fotbalu, vztah ke klubu a fanouškovství se dědí z generace na generaci. Víkend otců velmi vítáme, neboť ve vývoji a výchově fotbalistů i fanoušků hrají zásadní roli právě jejich tatínkové,“ okomentoval zapojení FC Vysočina do projektu tiskový mluvčí Miroslav Fuks.

Lákadla Víkendu otců

  • speciální poločasová soutěž na hrací ploše se společností Decathlon pro tatínky a jejich děti
  • tradiční poločasová soutěž ve střelbě na plachtu napnutou v brance
  • zdarma nafukovací balónky od společnosti Linde Gas – Pavel Matýs - od 14:30 hodin u vstupu do sektoru B1 (spodní rohový objekt)
  • hosteska bude dětem v areálu stadiónu malovat klubové barvy na tvář
  • dárečky přímo od Ježoura
  • promo tým Hitrádia Vysočina

Rodinné vstupné

Rodinné vstupné lze zakoupit výhradně na pokladnách stadiónu před utkáním (nikoli on-line přes prodejní aplikaci!), přičemž bude tentokrát nabízeno za extrémně výhodné ceny!

  • 1 dospělý + 2 děti do 15 let: běžná cena 150 Kč – speciální cena v rámci Víkendu otců 100 Kč!
  • 2 dospělí + 2 děti do 15 let: běžná cena 230 Kč – speciální cena v rámci Víkendu otců 150 Kč!

Přijďte na stadión v předstihu, abyste si program a výhod Víkendu otců maximálně užili!

Pokračovat na další článek:

Zahradník: Těší nás, že se mezery podařilo zacelit

Fotbalový klub, to nejsou jen profesionální fotbalisté, trenéři, mládežničtí hráči či zaměstnanci klubu, ale i sponzoři, kteří se nemalou měrou podílejí na fungování a ekonomickém zabezpečení klubu. V rámci tradičního bližšího představení reklamních partnerů FC Vysočina naše volba padla na společnost ALGECO. Dotazy jsme položili panu Lukáši Zahradníkovi, jenž pracuje na pozici Branch Manager Prague.