FC Vysočina se může pyšnit moderním ticketingovým systémem, který se prezentuje jako maximálně bezpečná alternativa stávajících projektů. Porodní bolesti snad definitivně odezněly. Lidé si zvykli. A nově si též budou moct stáhnout aplikaci do svých telefonů. Rozhovor s Andrejem Nagyem zodpoví nejen otázky o vzájemném spojení Upfanu a Vysočiny, ale též přiblíží prvotní myšlenku na zrod projektu či výhledy do budoucna.

Není žádným tajemstvím, že český (a to nejen sportovní) trh nabízí řadu ticketingových systémů. Vypadají velmi podobně, liší se drobnými uživatelskými vychytávkami. A tak finální roli při rozhodování o jejich výběru hraje především distribuční síť a samozřejmě cena. Tyto faktory byly důležité i při spojení jihlavské Vysočiny a systému Upfan. „Spojení obou subjektů vzniklo po prvotním oslovení z naší strany. Uskutečnilo se několik schůzek, při nichž jsme představili výhody Upfanu. Zástupce Vysočiny to zaujalo. A tak jsme si plácli,“ komentoval Andrej Nagy, zástupce společnosti, jejíž služby využívá každý fanoušek FCV na domácích utkáních.

Hlavním „game changerem“ byla krom nabízené ceny hlavně skutečnost, že lze díky systému lépe pochopit chování fanoušků a do budoucna jim prostřednictvím aplikace nabídnout výhody, které by se jinak jen těžko prezentovaly. Takto pro ně budou připraveny slevy či zvýhodněné nabídky. Velkým benefitem, hlavně s přesahem do budoucna, je pak bezpečnost systému. Vzhledem k neustále se měnícímu QR kódu totiž prakticky není možné vstupenky zfalšovat.

„Samotný Upfan vznikl právě na základě mé zkušenosti s podvodem. V roce 2019 jsem se na mistrovství světa v hokeji stal jednou z obětí. Finální vnuknutí přijít s podobným projektem se zrodilo ve chvíli, kdy jsem zjistil, že se na NBA Global Series v Londýně prodávají vstupenky na sekundárním trhu až za desetinásobek původní ceny. Organizátoři akce tomu nemohli nijak zabránit. A nás s kolegy Jakubem Jelínkem a Lukášem Němcem napadlo vymyslet něco, čím bychom tomuto zabránili,“ popisoval prvotní pohnutky Nagy.

Velkým benefitem pro fanoušky, který se nyní intenzivně připravuje, bude možnost nákupu a prodeje vstupenek na regulovaném sekundárním trhu přímo na webové platformě a v aplikaci Upfan. To znamená, že si fanoušci budou moci bezpečně koupit lístky z druhé ruky s jistotou, že jsou stoprocentně pravé.

„Jsme mladá firma a chceme se neustále rozvíjet, abychom byli atraktivní pro další zákazníky. Nově tedy například v aplikaci budou k dispozici personalizované notifikace či přístupy ke specializovaným nabídkám. Určitě jsme si také vědomi připomínek a pracujeme na zlepšení designu našich stránek. Plus počítáme s rozšířením analytických nástrojů, které organizátorům poskytnou detailní přehled o návštěvnosti na stadionu a umožní jim lépe cílit marketingové aktivity,“ přibližoval Nagy.

Spolupráce fotbalového klubu z Vysočiny a slovenského dodavatele trvá už půl roku. Přichází tak řada na krátké bilancování. „Těšíme se na společnou budoucnost s Vysočinou, jsme s ní velmi spokojeni. Jedná se o jednoho z našich prvních klientů, který nám pomáhá růst, a to třeba i tím, že nám poskytuje cennou zpětnou vazbu. Inovativní přístup klubu a ochota zkoušet nové technologie nás motivují k dalšímu rozvoji a jsme rádi, že můžeme být součástí vaší cesty ke zlepšení ticketingových procesů a komunikace s fanoušky. Věříme, že jste s námi spokojeni i vy,“ dodával Nagy.

V samotném závěru pak doplnil, že jeho společnost plánuje expanzi i mimo český a slovenský trh. Aktuálně již komunikuje s kluby z nižších anglických lig. Potenciál má Upfan jistě obrovský.


Ukázka nové mobilní aplikace Upfan

Pokračovat na další článek:

Memoriál Vl. Marečka U16 - skupinová fáze

Jihlavští mladší dorostenci U16 pokračují na vítězné vlně i v posledním zápase tohoto roku na 16. ročníku turnaje Vl. Marečka. Se starším soupeřem KFS Praha U18 si poradili 2:4 (1:2) a do odvetných utkání tak vstupují na velmi slibném 1. místě tabulky.